2009/09/22

فاصلة ,,,

صـــلاح جــاهــيـن
عيـــد .. و العيال اتنططوا ع القبـــــور
لعبوا استغمايـّــه .. و لعبــــوا بابــــور
و باللونـــات .. و نايلونــات شفـتشـي
و الحزن ح يروح فين .. جنب السرور
عجبي .. !!
***
و من مزنقي هذا .. أحب أقولكم ...
كل سنة و انتوا طيبين ... !! (f)

هناك 12 تعليقًا:

  1. كل سنه وانتى طيبه ياجميل
    ويارب يكون عيد سعيد عليكى
    والعبى بقى بالبالونات وفرقعى صورايخ
    انا على فكره عملت كده:D

    ردحذف
  2. ... ReRe
    و انتِ طيبة يا ريهام ... :)
    ربنا يكرمك إبقي فرقعيلي كام صاروخ معاكِ كده ... !! :(

    منوره يا قمر ... (f)

    ردحذف
  3. كل سنة وانتى طيبة
    عيد سعيد

    ردحذف
  4. لا بقي بجد مش معقول كده ....
    اعمل فيكي ايييييييييييييه :D
    حتي ف العيد ... لا مش ممكن كده :D
    بصي بقي انا خلاص اتخنقت منك عشان انتي بت فعلا خنقه مهو برضه لازم اقولك اللي ف قلبي هفضل ساكته كده لغايه امتي يعني :P:P
    مش عارفه انا في ايه بينك وبين الحزن ;)

    ..قوليلي بس وانا مش هقول لحد متقلقيش :D
    كل سنه وانتي طيبه يا جميل (k)
    ويارب تفارقيه بقي ;)

    ردحذف
  5. كل سنه وانتي طيبه وعيد سعيد
    بس ابقي ابعتيلي بلونه كدا علي الماشي
    سلام

    ردحذف
  6. توجيه التربية الفنية والمجال الصناعى المركزى ...
    هابي عيد عليكم و علينا إن شاء الله ... :)
    كل سنة و حضرتك طيب يا فندم ... :)

    منور لأول مره ... (f)

    ردحذف
  7. مسدس صغير ...
    و حضرتك طيب يا فندم ... :)
    ربنا يجعل أيامك كلها سعادة ... :)

    منور ... (f)

    ردحذف
  8. زهرة الخريف ...
    هههههههههههههههههههههههه
    والله انتِ زي العسل يا نوءا ... :">
    يا بنتي الطبيعي إن العيد بيكون كده معايا ... !!
    العيد ده كان روعه الحمد لله ... !! D:
    أوله بدأ خناقات على حبة لخبطه جميلة كده ... !!

    مش عارفه أنا فيه ايه بيني و بينه ... ؟؟!!
    بس يظهر إنه معجب بيّا و بيحبني ... !! D:
    ادعي بقى إن ربنا يخلصني منه ... !! D:
    و بعدين يعني أنا بقالي كام يوم حارماكم منه ... !! D:
    أنا متأكده إنه وحشكم .. فـ عشان كده جبتهولكم شويه ... D:

    نورتي يا نوءا يا قمر ... (f)
    دعواتك بقى ... :(

    ردحذف
  9. hamaki ...
    و انت طيب يا فندم ... :)
    أنا اللي عايزه بالونه على فكره .. :)

    منور يا فندم ... (f)

    ردحذف
  10. al salam 3alicom
    agmal 7aga fe alpost an0 men ta2lef sala7 gahen ...
    kol sana w 2nty tyba ...w isma7ely a5od sorto adifha 3andy fa almodowna

    ردحذف
  11. ahmed abd alhameed ...
    و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
    جاهين من عمالقة الرباعيات ...
    و شايفه انه كان راجل عبقري فعلاً ماشاء الله ...
    كل سنة و حضرتك كمان طيب ... :)
    و أكيد طبعاً تتفضل الصورة من غير استئذان ...

    منور يا فندم ... (f)

    ردحذف

شكراً لو علقت .. و لو معلقتش برضو ... !! D: