2010/03/26

أحيان .. و أحيانٌ أُخرى .. !!


في بعض الأحيان ....
نحب الحزن .. لـ شعورنا معه بـ قليل من الإرتياح؛ لأنه يمدنا ببعض الشفقه على أنفسنا ... !!


و أحيانٌ أخرى ....
نحب الفــــرح .. لأننا نكتفي منه بـ خداع المحيطين بنا, و أنفسنا مائـــة مرّه من قبلهم ... !!

***
يا صباح / مساء التفاؤل ... D:
الجزء الأولاني معنى جملة هـنـّو قالتها ...
و التكمله و الشكل النوهائي طلع - منّي - كدهوّن بقى ... !! D:
بس خلاويص كده ... D:

هناك 4 تعليقات:

  1. اعتاد الحزن عندى ان يرافق كل فرحة كفنجان القهوة على الصينية وبجواره كوب من الماء

    ردحذف
  2. رشا ...
    رد بالمختصر المفيد ...
    - زي مـ بيقولوا D: -
    عجبني التشبيه أوي ... :)

    منوره يا رشا لأول مره ... (f)
    سعيدة بمداخلتك ... :)

    ردحذف
  3. ياااااااه فكرتينى D:
    تعالى هنا الاول انتى افتكرتى ازاى الكلام دهون اوساسا يعنى D:

    عاجبنى أوى الكلام اللى تحت .. الشكل النوهائى .. تفسير مجاش فى بالى أو مش فكرت فى السبب قبل كدة ...

    أنا كنت معدى هنا .. فقلت أعدى بذمة بقى D:

    ردحذف
  4. Hanno ...
    هههههههههههههههههههههههه
    هو أنا مش قلتلك ساعتها إنك بـ تقولي حِكَم ... ؟؟!!
    و قلتلك كمان إني إحتمال اسرقها منك ... ؟؟!!
    عومري أنا كدبت عليكِ ... ؟؟!! D:

    أنا بقى مش عاجبني الكلام اللي تحت ...
    و لا حتى عاجبني الاسلوب كمان ... !!
    جايباها أساساً عشان الجزءالأولاني ...
    و التكلمه دي جايّه تقضية واجب ... !! D:

    ياريت تبقى تعدّي علينا دايماً كدهوّن ... :">

    منوره يا نونو ... (f)

    ردحذف

شكراً لو علقت .. و لو معلقتش برضو ... !! D: