2010/03/08

صراخ vs صمت ... !!



أحسد الأطفال الرضّع، لأنهم يملكون وحدهم حق الصراخ والقدرة عليه ...
قبل أن تروض الحياة حبالهم الصوتية، وتعلِّمهم الصمت ................. !!

- أحلام مستغانمي .. ذاكرة الجسد -

هناك 6 تعليقات:

  1. ازيك يا فدوى...
    تسدقي عمري ما خطرت على بالي الحكاية دي...
    بس مش هخبي عليك ..انا عجبتني الجملة دي اوي...بجد انا منبهرة بيها جدا !!!!
    ......
    سلام عليكم:)

    ردحذف
  2. BosBos ...
    الحمد لله أنا بـ خير ... :)
    منبهره بيكي و بالمقوله جداً ... ;)
    - زيّك بالظبط كده و أكتر كماان D: -

    منورة يا بُسبُس يا قمر ... (f)
    حمدالله ع السلامه يا جميل ... :)

    ردحذف
  3. بجد جملة حلوووة


    تسلمي علييها :)

    ردحذف
  4. قطرة وفا ...
    ربنا يكرمك ... :)
    عجباني جداً أنا كمان ... ;)

    منورة يا سكر ... (f)

    ردحذف
  5. تحفة أوى يا فسدق

    مش عارفة أقول أد ايه عجبتنى ..

    روحى يا بنتى و انتى زى ما انتى كدة D:

    أنا كنت عاوزة أسلم ..ينفع ؟):

    ردحذف
  6. Hanno ...
    هههههههههههههههههههههه
    بصي أنا مش هـ ارد عليكِ دلوقت ... !! emo
    ليكِ حساب محترم .. بس لما أكلمك بس ... !! D:

    ولا أقولك ...
    بما إنك عارفاني غلبانه و كده يعني ... D:
    فـ هـ اسمحلك تسلمي مؤقتاً ... D:
    بس ده لا يغني على إن فيه سلام من نووع آخر لما أشوفك إن شاء الله ... D:
    - شوفتيني و أنا شوريره D: -

    منوره يا نونو ... :">
    و يارب تفضلي منوره كده على طول ... :">
    - وحشاني يا بنت .. مش عارفه ليه emo -

    ردحذف

شكراً لو علقت .. و لو معلقتش برضو ... !! D: