2011/03/19

بمبي بمبي .. !!

لو صباعك مش بمبي .. قوم و مـ تقعدتش جمبي ... D:
- نقلاً عن ستيت لـ أخويا ع الفيس -
يارب يعمل لـ مصر اللي فيه الخير ... :)

هناك 12 تعليقًا:

  1. gamelaaa ya fadwaaaa aweeeeeee :):)
    enty soba3ek bambyy bardooo :D
    ana kamaaaaaaan :P:P
    bgd el demoqratyaa gamelaaa aweeeeeeeeeeeeee :)
    rabena yekteblena elly feeeeeh el 7'eeeer ya raaaaaaab :)

    ردحذف
  2. قولتلك يافسدق والله بمبى بمبى بمبى بمبى
    على راى الست سعاد حسنى
    يارب الحياه بس تبقى بمبى
    يلا يابت اشوفك بكره
    باى وميرسى ع الجمله الحلوه دى
    باى

    ردحذف
  3. Mariam H ...
    ههههههههههههههههههههههههههههه
    أي خدمة .. طول عوومري بـ أجيب حاجات جمييلة ... :))
    أنا صوباعي خلاويييث ... :((
    عايزه أروح أحطه تاني طيب من غير مـ اصوت ... D:
    إشمعنى انتِ لسه موجود و أنا لأ ... ؟؟!! :((
    أنا بـ أحقد عليكِ بقى هه ... P:

    آآآه بجد إحساس جديد علينا والله ... :)
    لحظة تاريخية ... :)
    و بقى لينا لازمه . بقى لينا لازمه ... :))

    يارب يعمل اللي فيه الخير دايماً يارب ... :)
    اللهم آمين ...

    منورة يا مريومتي ... (f)

    ردحذف
  4. mero FCI ...
    ههههههههههههههههههههههههههههه
    انتِ متأكده مـ الكلام ده ... ؟؟!! P:
    يااارب يا ميروووو تبقى بمبي ع الجميع إن شاء الله ... :)

    أشوفك بكره إن شاء الله ... :)
    إلا مين بت دي ... ؟؟!! X-(

    منورة يا ميرو ... (f)

    ردحذف
  5. اييييييييه تعيشي وتستفتي يا فسدقه انا بس الي ماثر فيا ومزعلني ان الحبر راح من ايدي بعد ما لونت بيه كل ضوافري انا بجد جزينه اعااااااااااااا

    ردحذف
  6. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    إنهارده ما كانش استفتاء,
    إنهارده ما كانش يوم عادي,
    إنهارده فعلا كان عيــــد...

    كانت عائلات كاملة بتعيد وتستفتي
    بسمة أول مرة اشوفها علي وجه الناس
    أول مرة نحس أننا عايشين - شيء جميــــــل جدا - ولا في الأحلام - إحساس أول مرة الواحد يحس بيه.

    والأجمل وجود الثوار والمنتخبين الصغار
    - طبعاً رايحين بس عشان الحبر البمبي D: -
    عيال متربيه ع الثورة عيال هتطلع تقول للظلم لاْ, الأطفال دي هينطبع في عقولهم أشياء كتير كنا إحنا متصورينها مجرد أحلام والسلام.

    "ولئن شكرتم لأزيدنكم"
    آية جميلة جدا.

    الحمد لله..الحمد لله..

    ربنا يكرم البلد دي
    وينصرها وتكون كلمة الله هي العليا
    آميـــــــــــن.

    سلام عليكم

    ردحذف
  7. صباعي بمبي او فسفوري انا قولت رايي في دستوري =))
    ضيفى دى كومان عندك :d
    أنا مش باقى عندى أثر اللون :((

    ردحذف
  8. micky mous ...
    هههههههههههههههههههههههههههههههه
    و انا كومااااااان زحلاااانه ... :))
    بس انا مش لونت ضوافري كلها ... P:

    إلا ايه الهنا اللي أنا فيه ده ؟؟؟؟
    انتِ بذات نفساويتك هنا ؟؟؟؟؟!! :-O

    صحييييييح ...
    البتاع فيه اشراف ع التعليقات عشان كده ردك مـ اتنشرش على طول ... D:
    بالراحه بقى ع البتاع ... P:
    بس مبسوطة إنك كنتِ مصممة تردي ... :)
    يدينا و يديكِ طولة العمر و ننتخب تاني بقى ... D:
    منورة و للمرة الأوووولى ... (f)

    ردحذف
  9. $$ ThE UnKnOwN $$ ...

    و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
    فعلاً بجد إحساس رااائع بمعنى الكلمة ... :)
    الناااس مبسوووطة لانهم حسوا ان بقى ليهم لازمه ... D:
    مش شايفة حد مش فرحان فعلاً ... :)
    كل الأعمار و المستويات و كل حاجه الحمد لله ... :)
    و يارب يكون الأطفال دول هما الأمل ... :)
    و إحنا كمان .. إشمعنى هما ... D:

    الحمد لله الواحد فاااق مـ الكاابوس اللي كان فيه ...
    جميلة الآيـــة فعلاً و فـ الوقت المناسب ...
    الحمد لله يااااااااااارب ...

    حلوو الدعااء و أنا بـ أمّن معااك ...
    اللهم آمـــــــين ... :)

    منور يا فندم ... (f)

    ردحذف
  10. Hanno ...
    ههههههههههههههههههههههههههههه
    يا جاااامد يا نونو يا جااااامد ... ;)

    ههههههههههههههههههههههههههههه
    طب قوليلي ايييه الحل بقى ... :((
    مش كانو يعملوه بيرمننت ... =))
    لو لقيتي حد يدينا دوايه سلف .. يبقى ياريت تفتكري صبحتك معاكِ ... D:
    بالنص ياريت وبلاش نداله ... :))

    منورة يا نونو يا مكتئبة ... P:
    أنا و انتِ و الزمن طووووويل ... D:
    و مش ليكِ وردة كمان ... P:
    طالبة معايا رخامة بقى ... >:p

    =(( ...
    :"> ...
    (f) ...
    :-* ...
    :"> ...
    كل ده عشان انا حونينه بس ... D:
    إمشي بقى ... P:

    ردحذف
  11. ههههههه يا فسدقه ده انا احنا لينا الشرف يا فندم اننا نعلق وبعدين انا لما علق استفزني وقولتله هعلق يعني هعلق هي غسه بقى

    ردحذف
  12. micky mous ...
    هههههههههههههههههههههههه
    يا فندم يا فندم يا فندم أنا اللي ليّا الشرف ... :))
    سيبك انتِ احسن حاجه الغلاسة ... :))

    يارب تغلسي كده على طول ... D:
    منورة تاني يا مييييكييييي ... (f)

    ردحذف

شكراً لو علقت .. و لو معلقتش برضو ... !! D: