2011/05/03

موقف سخيف .. !!

حاجه سخيفة جداً لما تتحط فـ موقف سخيف ...
و أحداثة تمشي بـ رِتم سريع ...
و مـ تعرفش تتصرف تَصرُف صح ... !!
مع إن بعد مـ الموقف يعدّي .. بـ تلاقي أكتر من حل مناسب ... !!
و تتنرفز عشان مـ عرفتش تتصرف التَصرُف الصح فـ الوقت الصح ... !!

الغريب بقى .. إن الحل الصح كان موجود .. و إقترحته ...
ولم يتم الإلتفات ليه ... !!
و ده حوّل الموقف من سخيف لـ أسخف ... !!
و هو ده غلطي .. إني مـ أصرّتِش على موقفي ... !!
بس حصل خير !

هناك تعليقان (2):

  1. فسدوقه
    ياحبيبتى يارب يدلك على الصالح ايا كان يافسدوقتى
    بس اوعى تقولى انك تراجعتى عن موقفك
    ارحمينى بقى
    بقولك ايه فكك بقى من السخافه دى
    وخليكى معايا
    هدلعك انا ماشى ؟.
    يلا يابت قومى زاكرى
    باى ياقمر
    واسفه على تقل الدم

    ردحذف
  2. mero fci ...
    اللهم آمين يااارب ...
    أنا و انتِ و كل الناس المحتاسه ...

    أرحم نفسي أنا و أكبر دماغي و هـ أرحمك على طول ... :))

    عايزه أفكني والله من كل السخافات يا بنتي ...
    الحياة كلها على بعض بقت مليانه سخافات ملهاش أي داعي ... :-<

    هـ أبقى أفكر فـ موضوع الدلع ده ... P:

    و للمره العشرتلاف .. مش إسمي بت ... X-(

    منوره يا ميرو ... (f)
    روحي ذاكري بقى .. إشمعنى انتِ تقولي و أنا لأ ... D:

    ردحذف

شكراً لو علقت .. و لو معلقتش برضو ... !! D: